Arum kansloos in Starum

Het “eerste” van de v.v. Arum heeft een pak slaag gekregen in Starum tegen vierde klasser Q.V.C. in de eerste bekerwedstrijd. Volgens een vaste supporter was het niet om aan te zien. Aanvoeder Tim, die het enige doelpunt voor Arum scoorde middels een penalty, was iets genuanceerder, met de opmerking: “Het was niet al te best. Maar zij hadden meer kwaliteit”.
Ook trainer Edwin Wittink was kort en duidelijk na de eerste officiële wedstrijd sinds 8 maart; “Het was afgetekend. We zijn afgetroefd op kwaliteit. De voorhoede van hun was heel gevaarlijk. Middenveld ook goed. We kwamen er niet aan te pas. En dan ook nog een aantal foutjes achterin. En dan krijg je zo’n uitslag.
Arum kan zich echter komende zaterdag weer herstellen na deze zeperd van 7-1, door de strijd thuis aan te gaan met IJ.V.C. uit IJlst. Die zeer verrassend won, afgelopen zaterdag, van derde klasser Oeverzwaluwen…..

30 augustus 2020