Nieuws: 35+, Pupillen, Jaarvergadering….

Even een nieuwsupdate, met o.a. competitie/beker zaken e.d., voor de komende tijd:

35+ programma verplaatst
Komende vrijdagavond zou de 35+ weer in actie komen in Minnerstga. Maar dit gehele programma is verplaatst naar vrijdag 27 november. Op vrijdag 13 november doet het 35+ circus Arum aan.

It Twadde vrij!
De wedstrijd voor komende zaterdag 10 oktober van It Twadde uit tegen Urk gaat ook niet door. Urk heeft zich teruggetrokken uit de competitie.

Competitie indeling Pupillen Teams 2e fase
Alle pupillen teams (JO08 t/m JO12-1) zijn in principe op zaterdag 10 en 17 oktober (herfstvakantie) vrij. In die week worden deze teams weer opnieuw ingedeeld:  Publicatie competitie-indeling volgt op vrijdag 16 oktober 2020, Publicatie wedstrijdschema volgt op zaterdag 17 oktober 2020. (zie www.voetbal.nl)
Speeldata is van 24 oktober 2020 t/m 5 december 2020.
De 2e  fase bestaat uit zeven wedstrijden.
Competitie indeling JO08, JO10-1, JO10-2, JO11 en de JO12 komen dan z.s.m. op deze site.
– Daardoor verschijnt wedstrijdbriefje Nummer 5 in het weekend (of vlak daarna) van 17 oktober.
– Ook worden dan zo snel mogelijk de rijschema’s voor de JO08-1, JO10-2 en JO12-1 weer gemaakt en gepubliceerd via o.a. deze site. (JO10-1 en JO11-1 via Stormvogels’64)
– Ook komt er een update wat betreft de planning van de clubscheidsrechters voor deze pupillenwedstrijden tot en met de winterstop!

Loting KNVB beker
Op 23 oktober a.s. zal er geloot worden voor de volgende ronde van de KNVB beker. We zijn benieuwd wat de tegenstanders worden van onze JO14 en JO17. Deze bekerronde wordt overigens op zaterdag 14 november afgewerkt.

Geblesseerde spelers e.a. en pers
Er zijn nog steeds onduidelijkheden wat betreft of geblesseerde spelers e.d. bij een wedstrijd aanwezig mogen zijn. De KNVB zegt hieromtrent het volgende:
Voor alle sporten geldt dat het aantal sporters en begeleiders per sportactiviteit niet groter is dan noodzakelijk voor de beoefening van de sportactiviteit (training/wedstrijd). Weeg altijd het belang, noodzaak en risico van ieders aanwezigheid goed tegen elkaar af.
-Voor vragen hierover kunt u zich richten tot het bestuur van de v.v. Arum.

En wat betreft de pers schrijft de KNVB:
Pers/media mag aanwezig zijn bij een sportwedstrijd. Zij worden niet gezien als toeschouwers, ….

Juist nu publiek in deze tijd de wedstrijd op locatie niet kan volgen, is verslaggeving extra belangrijk. Lokaal, regionaal en landelijk.

Ledenvergadering
De jaarvergadering voor Leden van de v.v. Arum is in tegenstelling tot vorig jaar weer gewoon op woensdagavond en met enig voorbehoud op woensdag 18 november 2020 in de “trochreed” van de Herberg de Gekroonde Leeuw.

7 oktober 2020