Competitie en onderlinge wedstrijden!

Competitie
In principe, gezien de nieuwe corona maatregelen, zou er na een vier weken (11 november) weer competitie voetbal mogen worden gespeeld. Daarvan uitgaand zou de competitie weer starten in het weekend van zaterdag 14 november!

35+
Op vrijdag 13 november gaan dan de 35+ teams weer los. En onze eigen 35+ team speelt dan in Arum. Programma volgt.

Senioren
Voor de senioren teams staat er op zaterdag 14 november een inhaalprogramma gepland. De KNVB heeft nog geen inhaalwedstrijden gepland voor Arum 1, It Twadde en It Tredde. Maar die kunnen zeker nog worden ingepland.

Junioren
Ook voor de junioren teams is er op 14 november een inhaal/beker programma ingepland. De JO13 en de JO19 hebben niets in te halen dus wrs. vrij!

Beker JO14 en JO17
De JO14 en JO17 spelen zaterdag 14 november wrs. voor de KNVB beker, zij hebben zich immers beide geplaatst voor de volgende beker-ronde. De loting van deze ronde zal vrijdag 23 oktober a.s. plaatsvinden! (loting komt op deze site)

Pupillen teams
Op zaterdag 25 oktober zou de 2e fase competitie voor de pupillenteams JO08 t/m JO12 van start gaan. Dat wordt dus nu op zaterdag 14 november. Uit hoeveel wedstrijden deze 2e fasse zal bestaan is de vraag. In ieder geval zal 1 november de indelingen bekend worden. (indelingen op deze site)

Wedstrijdbriefje
Er zal in de tweede week van november weer een wedstrijdbriefje verschijnen.

Onderlinge wedstrijdjes
Nu de competitie stil ligt mag er dus wel getraind worden tot en met de JO19 in teamverband en bij de senioren in groepjes van vier op anderhalve meter afstand.
Ook mogen er binnen de eigen jeugd onderlinge wedstrijdjes worden gespeeld. We gaan als SJO bekijken of er vanaf 31 oktober eventuele wedstrijdjes kunnen worden gespeeld. b.v.b. de JO13 tegen de JO14, of gemixt o.i.d. Wordt vervolgd.

20 oktober 2020