Jeugdteams activiteiten

Afgelopen zaterdag 14 november j.l. werden er weer verschillende jeugdactiviteiten georganiseerd. Zo waren de JO11 (Achlumer team en de JO12 (Arumer team) actief in een onderling wedstrijdje.

De JO19 en de JO17 hadden gezamenlijk een 4 tegen 4 toernooi met voor de eerste twee teams dag-prijsjes. Maar ook waren de eerste punten te verdienen in het zogenaamde C.C. Cup klassement.
Met zes teams werd er volop gestreden om de begeerde prijzen. Onder leiding van de coaches en trainers en tijdwaarnemer Pieter V. (hij kreeg overigens het eerst speciale SJO mondkapje uitgedeeld) konden om 1 uur de prijzen worden uitgereikt.
Malta (Martijn, Hylke, Mathijs en Jurjen) wonnen alle wedstrijden en werden de terechte winnaar. De strijd om de tweede plek bleef spannend tot de laatste ronde. Liechtenstein moest net het onderspit delven tegen Gibraltar (Migchiel, Hidde, Klaas en Sjouke) die dus tweede werden.
Hieronder een “fotocollage” van dit 4 tegen 4 toernooi!
En hier het voorlopige C.C. Cup klassement. (met nog, ijs-, corona- en wederdienede, 6 ronden te gaan)C.C. Cup klassement 2020 (1)

16 november 2020