De JO11 t/m JO14

Afgelopen zaterdag kwamen de JO11 t/m de JO14 in actie. De JO13 en de JO14 speelden een onderlinge wedstrijd op het prima bespeelbaar hoofdveld. De eerste helft was het de JO13 tegen de JO14. De talenten van de JO13 konden lang meekomen met de JO14. In de tweede helft werden de teams door elkaar gehusseld. Een leuke wedstrijd zo sprak een leider/coach van de JO14!

De JO11 (Achlumer team) en de JO12 (Arumer team) zijn al een aantal zaterdagen bezig met onderlinge wedstrijdjes e.d. Deze zaterdag werd er het zogenaamde A&A-toernooi gespeeld. Hier onder het verslagje van Thon van Loon en foto’s van Joris de Jong. En bij dit toernooi werd er voor het eerst gebruik gemaakt van de door Hans Dijkstra aangeboden goaltsje! Hartstikke bedankt Hans.

Zaterdag morgen 10 uur.
Locatie: Arum.
Insteek: het groot A&A toernooi.
Onder de bezielende leiding van leiders Joris en Thon, werd er om 10 uur afgetrapt.
Barcelona, Cambuur, Heerenveen en Roda JC waren de deelnemende teams. Vier man per ploeg, sorry Nynke!🥴
Er werd furieus gestart. Iedereen was nog fit, dus de ploegen waren nog redelijk aan elkaar gewaagd. Dat veranderde naarmate de wedstrijden vorderden. De uiteindelijke , voor velen verrassende, winnaar werd Roda JC. Bestaande uit Jelmer, Jitse, Sem de V en Sem van E. Kortom een geslaagde ochtend!

23 november 2020