Activiteiten 28 november j.l.: Super leuk!

Er waren afgelopen zaterdag 28 november weer verschillende activiteiten voor de SJO jeugdteams van de v.v. Arum en Stormvogels’64. n.l.:

JO08 en JO10-2
Afgelopen zaterdag ook een onderling mix toernooi tussen JO10-2 en JO8-1. Het was een mistige frisse morgen, maar had de leiding meer last van dan de jeugd. Die hadden wel zin in een potje voetbal. Met 13 spelers hebben we 4 wedstrijden gespeeld van 10 minuten, waarbij de jongens elke keer andere teamgenoten hadden. Een geslaagde morgen en 2 winnaars. De gebroeders Jelle en Jurre hadden na vier wedstrijden 10 punten. Gefeliciteerd!
Volgende week gaan we dit nog een keer doen en dan doet JO10-1 uit Achlum ook mee.

JO11 en JO12
Het was afgelopen zaterdag: Super leuk. Beide ploegen gaan echt super leuk met elkaar om.
We hebben eerst een half uur Arum tegen Achlum gespeeld, daarna nog een half uur alles door elkaar. Twee hele leuke potjes, met bij vlagen heel aardig voetbal. Aldus een enthousiaste Thon van Loon.

500 euro toernooi en de C.C. Cup!
De JO17 en JO19 speelden afgelopen zaterdag het “500 euro” toernooi. Een 7 tegen 7 / 6 tegen 6 toernooi. Een toernooi op het kunstgrasveld en een toernooi op grasveld met een gecombineerd eindklassement. En er waren natuurlijk weer volop punten te behalen voor de C.C. Cup!
Het kunstgrasveld toernooitje werd gewonnen door Manchester City!
Het grasveld toernooitje werd gewonnen door Stoke City! Het bleef tot de laatste wedstrijden spannend wie het totaalklassement ging winnen. Stoke City had de beste papieren. Maar verspeelde een 7-0 voorsprong en verloor, van tot dan toe puntloze, Almere City met 10-7. En omdat Manchester City ook een 4-0 voorsprong verspeelde werd het totale klassement gewonnen door Leicester City. En werden Dennis, Stefanos, Sjouke, Dirk Henk, Rinnert en Pieter de dagprijswinnaars. En kwamen in bezit van elk 500 euro (Chocola)
En na weer een hele “tellerrij” volgt hier het C.C.-Cup “tussenklassement” met weer een nieuwe koploper: C.C.Cup tussenklassement
Zie hieronder de foto’s

30 november 2020