Geen versoepelingen…

Het kabinet heeft dinsdagavond 8 december zoalswel verwacht geen versoepelingen afgekondigt voor m.b.t  het amateurvoetbal. De corona maatregelingen die dus vanaf woensdag 18 november gelden blijven bestaan en zijn in hoofdlijnen:

• Wedstrijden van alle amateurcompetities zijn tot nadere order niet toegestaan.
  • Seniorenteams mogen weer trainen in groepen van vier personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  • Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling training wedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
  • Alle kantines en kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
  • Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie.

Competitie
Wat betreft de competitiehervatting of de andere mogelijke opties, daarover neemt de KNVB binnenkort doch uiterlijk in de week voor de kerstvakantie een beslissing. We houden u via deze site op de hoogte!

9 december 2020