Drie winnaars bij de JO13/JO14

Het was aan het begin van de middag op dinsdag 29 december j.l. dat de JO13 en de JO14 in actie kwamen. Voor hun onderlinge strijd om de vijf prijsjes in het zogenaamde Slottoernooi. Zoals bij ook bij de andere jeugdcategorieën mochten alle spelers een persoonlijk lotje trekken. Met je persoonlijk nummer werd je dan elke wedstrijd weer opnieuw ingedeeld bij een team.
Bij dit toernooi was Arek de scheidsrechter en werd er volop gescoord in de vier wedstrijden en kon ook bij deze leeftijdsgroep een eindklassement worden opgemaakt.
Uiteindelijk eindigden er drie spelers bovenaan met even veel punten en het zelfde doelsaldo n.l.: Harmen Zijlstra, Thomas Tolsma en Marc Jorna. De vierde prijs was op doelsaldo voor Jan Friso Anema en de vijfde prijs was voor Sander Yntema.
Dit was het laatste Slottoernooi voor de Jeugdcommissie. Dit keer dus als  alternatief voor het jeugdzaalvoetbaltoernooi wat jaarlijks altijd in de Trije te Franeker wordt gehouden.
Zie ook de foto’s hieronder!

30 december 2020