De strijd om de LD-Beker van start

Afgelopen zaterdag 23 januari werd er gestart met de strijd om de LD-Beker voor de oudste jeugdteams. De eerste punten konden worden behaald met een 6 x 6 toernooi. Onder prima omstandigheden werden 4 wedstrijden afgewerkt met uiteindelijk individuele prijsjes.
Uiteindelijk waren er drie spelers die alle vier wedstrijdjes winnend afsloten n.l.: Hidde, Migchiel en Arik. De vierde en vijfde prijs waren voor Dirk Henk en Marwin, die drie wedstrijdjes gewonnen hadden. (met het beste doelsaldo)

LDB klassement
Na het toernooi werd er geloot voor de teams voor het LD-Beker klassement. Alle spelers werden namelijk verdeeld in teams van drie personen. De individuele punten die afgelopen zaterdag werden behaald als trio werden bij elkaar opgeteld.  En zo komen we tot een team klassement van 10 trio’s. Deze 10 trio’s strijden de komende weken om de begeerde LD-bekers.
Zie hier het klassement:LD Beker 2021-geconverteerd

Prachtige omstandigheden tijdens het toernooi

LD Beker
En hierboven  de puntentelling.
(Als er een speler van een team afwezig is krijgt het de gemiddelde score van de overige spelers van het trio!)

24 januari 2021