Jeen wint SJO Beker bij de JO08 & JO10

Woensdag 24 februari j.l. stond de gehele dag in teken van het voorjaarstoernooi voor de jongste jeugd van de JO08 t/m de JO14. De JO08 t/m de JO10 van de SJO Arum/Stormvogels trapten ’s morgens af met hun toernooi op het kunstgrasveld te Arum. Dit toernooi bestond uit twee wedstrijdjes van 8 tegen 8 en twee wedstrijden van 4 tegen 4. Met veel enthousiasme en prachtig weer werd dit toernooi afgewerkt met behulp van de scheidsrechters/begeleiders Tijmen Nieuwenhuis en Jorrit Tolsma. Er waren aan het einde individuele prijsjes te verdienen. Er was 1 speler die alle wedstrijdjes won en dat was Jeen Nadema van de JO08. En hij mocht dat ook de fraaie SJO Beker/mok ontvangen, geheel gevuld met paaseitjes. De tweede prijs was voor Jordy Visser, de derde voor Jelte Vietor, vierde werd Jelte Nieuwenhuis en vijfde Siard van der Veen.

24 februari 2021