Onder 23 voor de SJO?

Vanaf seizoen 2021/22 is het voor jongvolwassenen mogelijk om deel te nemen aan een Onder 23 competitie (Voor de A-catagorie was die er al maar nu dus ook voor de B-categorie). Met deze competitie geeft de KNVB gehoor aan de wens van jonge voetballers om langer met en tegen leeftijdsgenoten te kunnen voetballen.

SJO Arum/Stormvogels’64
Wij denken als besturen van de v.v. Arum & Stormvogels’64 dat een O23 team ook binnen de SJO mogelijk is. Er zijn 22-tal leden die binnen deze leeftijdsgrans vallen! En zoals eerder aangekondigd willen graag onderzoeken binnen de beide clubs of een O23 team daad werkelijk gewenst is. Doorvoor krijgen de spelers van de geboortejaren 1999 t/m 2002 (evt. van 1998 met dipenstaie) een kleine enquete deze week!

16 maart 2021