v.v. Arum EK Pool 2021

Deelname is gratis
Op vrijdag 11 juni is het eindelijk zover dan begint het uitgestelde Europees Kampioenschap voetbal 2020.  We willen dit als v.v. Arum niet zomaar voorbij laten gaan en komen dit jaar met een heuse EK-Pool voor alle leden, ouders van leden, kaderleden, sponsoren, supporters etc, van de verenigingen v.v. Arum en Stormvogels’64. De deelname is gratis en er zijn leuke prijzen te winnen. (wat de prijzen zijn, er zijn ook enkele troostprijsjes, maken we in een later stadium bekend)

Eenvoudig in te vullen!
We hebben gekozen voor een eenvoudig in te vullen EK-Pool spel. Bij spel A voorspel je de Poulewedstrijden (36) in Toto-vorm. (uitleg op deelname formulier). Bij de Spel B voorspel je, de volgens jou, 16 achtste finalisten en bij Spel C voorspel je de Kwartfinalisten en de Halve finalisten en de finale en wie er Europees kampioen wordt en wie tweede.
In totaal kun je 68 punten behalen n.l.: Spel A: Poulewedstrijden Toto, 36 punten. Spel B: 8ste finalisten, 16 punten. Spel C: kwartfinalisten, 8 punten, Halve finalisten, 4 punten en Finale, 2 punten. Met het raden van de Europees Kampioen en de nummer twee kun je nog 2 punten verdienen!

Tussenstanden via deze site!
Het is de bedoeling dat we een aantal keren een tussenstand publiceren via deze site! Hoe frequent is nog niet helemaal bekend, maar in ieder geval komt er een tussenstand na:
12 wedstrijden Spel A:  Publicatie 16 juni
24 wedstrijden Spel A:  Publicatie 20 juni
36 wedstrijden Spel A: Publicatie 24 juni
Spel A  36 wedstrijden & Spel B (16 achtste finalisten): Publicatie 26 juni
Spel A, B en van Spel C: kwartfinalisten: Publicatie 1 juli
Spel A, B en van Spel C: kwartfinalisten & halve finalisten: Publicatie 8 juli
Eindstand: Publicatie 12 juli

Deelname formulier
Hieronder kun je het deelname formulier downloaden, als Word bestand of als PDF. Er is daarbij ook nog een compleet EK 2021-speelschema als PDF te downloaden, deze kun je gebruiken voor het invullen voor bijvoorbeeld de kwartfinalisten etc, etc.
Er zullen de komende tijd ook papierenversies worden uitgedeeld (op b.v.b. trainingsavonden)
Deelnameformulier v.v. Arum EK Pool 2021 (Word bestand)
Deelnameformulier v.v. Arum EK Pool 2021 (PDF)
Speelschema EK 2021 (PDF): speelschema-ek-2021

Inleveren
Lever het Deelname formulier in bij  Pieter Tolsma voor vrijdag 11 juni 18.00 uur.
Dit kan als papierenversie (in brievenbus op Julianastraat 1) maar je mag het deelnameformulier (b.v.b. als Word bestand) via de mail versturen (pjtolsma@hotmail.com) of via de WhatsApp (b.v.b. maak even een foto van het deelname formulier en stuur deze dan via WhatsApp naar Pieter Tolsma)

Je mag 1 deelname formulier per persoon inleveren!

Succes met invullen!

Het bestuur van de v.v. Arum

18 mei 2021