Alle Regiocup wedstrijden.

We gaan los! Zaterdag 5 juni a.s. begint de Regiocup voor de JO08 t/m JO17. De gehele maand juni staat in het teken van deze Regiocup. Daarom op dit wedstrijdbriefje het gehele wedstrijdschema!
(Ook staan de activiteiten voor senioren, etc,etc, vermeld op dit briefje)
Het blijkt dat de JO10-2 & de JO12-1 maar liefst drie keer thuis spelen van de vier wedstrijden. De JO08 en de JO14 spelen twee keer thuis van de drie wedstrijden. En de JO17 spelen alle drie ingeplande wedstrijden thuis!
Dus veel thuiswedstrijden in Arum. In Achlum spelen de JO13 en de JO10-1 daarintegen 1 thuiswedstrijd en voor de JO11-1 is het mooi verdeeld; twee uit en twee thuis!
Er zijn vandaag ook al wat wedstrijdwijzigingen doorgevoerd, die zijn verwerkt in het wedstrijdbriefje maar rr kunnen altijd nog wedstrijdwijzigingen, i.v.m. terugtrekkingen tegenstanders en of andere activiteiten, plaatsvinden de komende weken.

Het Regiocup wedstrijdbriefje vindt u hier:
2020-2021-Wedstrijdbriefje-Regiocup

1 juni 2021