Aanvang Zeskamp 5 juni om 13.30 uur!

Beste Stormvogels & v.v. Arumers, ondanks de Regiocup wedstrijden gaat de Zeskamp gewoon door. MAAR DAN OM HALF 2 ’s middags! Zodat jullie ’s morgens eerst allemaal een Regiocup wedstrijd kunnen spelen!

Je kan je nog opgeven!

Zaterdag 5 juni willen we het bizarre seizoen afsluiten met een gezamenlijke gezellige sportieve activiteit voor alle jeugd! Van mini’s tot en met  JO14 dus Achlumers en Arumer teams. Vanaf 9:30 ben je welkom in eigen voetbaltenue. Vanaf half 2 hebben we dan een een gemixt 6-kamp met echt hele vette onderdelen en ook prijzen. Het spreekt voor zich dat er geen toeschouwers i.v.m. Corona aan de kant kunnen staan. wil je toch niog meedoen en heb je je nog niet opgegeven: Geef je snel op, deadline is vrijdag 2 juni 20.00 uur. We hopen je dan te zien op ons sportcomplex in Achlum. Dat kan door een appje te sturen aan Hylke Zijlstra 06-18090584.

Groet namens het bestuur Stormvogels ‘64.

Deelname is op eigen risico.

1 juni 2021