Wedstrijdprogramma’s Competitie bekend!

Afgelopen vrijdag werden de competitie-indelingen voor de Senioren en Junioren teams al bekend. Gister (21 augustus) werd het wedstrijdprogramma bekend gemaakt. Hier even een korte opsomming van de wedstrijdprogramma’s feitjes!

Arum 1
Begint de competitie op zaterdag 25 september met een uitwedstrijd tegen Boornbergum’80. Vorig seizoen werd ook al de eerste wedstrijd tegen deze tegenstander gespeeld. Toen werd er thuis met 3-2 verloren. En dan de week erop; zaterdag 2 oktober 2021, de derby tegen Mulier in Arum!
De derby in Witmarsum vindt plaats op zaterdag 25 maart 2022!

It Twadde
Is dit seizoen weer gekoppeld aan het eerste. Dus als It Twadde thuis speelt, speelt Arum 1 ook thuis!

O23
Speelt een kleine hele competitie met 5 teams en dus 8 wedstrijden voor de winterstop! Na de winterstop wordt dit team net als de juniorenteams weer opnieuw ingedeeld. De competitie voor dit team begint op zaterdag 25 september!

35+ en Vrouwen team
De vrijdagavond teams zijn ingedeeld in een competitie van vier teams. De 35+ speelt 5 november in Arum.
Het Vrouwen team begint de eerste competitie ronde in Arum! Speelt verder tegen Blauw Rood (Bolsward) maar spelen in Witmarsum. Het Vrouwen team speelt o.a. tegen Vlieland. De ronde op Vlieland is (nog) niet ingedeeld! (na de winterstop volgt een nieuwe indeling)

JO19, JO17, JO14 en JO13
De junioren teams spelen allemaal een halve competitie (treft elk team 1 keer) in een poule van 12. De JO14 speelt haar thuiswedstrijden voor de winterstop in Achlum en in is ingedeeld in een hele competitie van 6 teams, dus 10 wedstrijden. door het uitvallen van een team bij zowel de JO19, JO17 en JO13 spelen zij ook 10 wedstrijden, na de 3 bekerwedstrijden. De competitie start op 25 september!
De JO19 hebben “leuke” reisjes en spelen twee keer op Urk, 1 keer in Emmeloord en Creil!

We zijn al druk bezig als TC met de rijschema’s voor de competitie en de wedstrijdbriefjes wat betreft het aanstellen voor de scheidsrechters!

22 augustus 2021