Vooraankondiging Arum – Mulier

Eindelijk weer!
Nadat de derby Arum-Mulier in het najaar van 2019, in 2020 & in voorjaar 2021 wegens o.a. sterfgeval, toestand veld en de coronapandemie niet is doorgegaan hopen we dat deze derby der derby’s; 2 oktober a.s. wel weer zal worden gespeeld. Tenminste als de weergoden ons gunstig zijn gestemd! Maar we gaan er vanuit dat de wedstrijd doorgaat natuurlijk!

Dus bent u hierbij van harte uitgenodigd voor de derby der derby’s:
Arum 1 – Mulier 1, aanvang 14.45 uur, op zaterdag 2 oktober 2021.
Op sportpark de Bining te Arum
Met na afloop livemuziek.

We zullen voor deze gelegenheid twee grote terrastenten bij de kantine plaatsen.

Corona-maatregelen.
U kan zonder anderhalve meter afstand en coronabewijs bij de wedstrijd aanwezig zijn.
Als u echter in de kantine wilt zitten is een coronatoegangsbewijs verplicht. Er zal worden gecheckt op een coronabewijs!
Afhalen drinken en eten uit de kantine is zonder coronatoegangsbewijs wel mogelijk!

Het bestuur van de v.v. Arum

29 september 2021