35+ en Vrouwen in actie!

Afgelopen vrijdagavond 15 oktober kwamen de 35+ en de vrouwen/dames weer in actie. De Vrouwen hadden helaas geen competitie verplichtingen en speelden een oefenwedstrijd thuis tegen Mulier. De Arumer “froulje” waren een maatje te groot voor de Witmarsumers. De elf doelpunten werden gemaakt door Tjallie, Dianne, Jildau (dochter Linda), Ilona (3×) en Jasmijn (4×) en een eigen doelpunt van Mulier. Het was prachtig voetbal weer op vrijdagavond j.l. met na de wedstrijd nog even de 3e helft.

35+ heeft de spieren weer even getraind!
Afgelopen vrijdag waren we te gast in Harlingen voor de tweede competitie ronde. Mooi dat de groep zo groot is, want met een aantal afwezigen en Ronald die weer van de partij was, gingen we met twee wissels op stap.
De eerste wedstrijd gingen we met 3-1 ten onder tegen Mulier, even opwarmen zullen we maar zeggen. Daarna even op de foto voor de website en……. daarna nog een keer op de foto voor de website….. Ruud was wat later, waardoor hij op de eerste foto ontbrak. Dat kon natuurlijk niet. En, misschien bij de de volgende ronde nog wel een keer op de foto voor de website, je vraagt je af wat we liever doen😉.(zie foto onderaan)
De tweede wedstrijd was tegen Blauw Rood, dit ging al een stuk beter. Ze zetten ons aardig onder druk, maar door een paar mooie counters op snelheid wonnen we deze wedstrijd door het scorend vermogen van Jouke en Ronald. Een mooie opsteker!
Harlingen was de derde kandidaat. We waren goed aan elkaar gewaagd en het was een mooie wedstrijd. Het werd 1-0, maar wij kregen ook een paar mooie kansen die we om zeep hielpen. In de laatste minuten nog een goal voor Harlingen. 2-0
Het sluitstuk van de avond was Arum – Tzum. Een geweldige pot, wat de 35+ zo leuk maakt. Mooi aan elkaar gewaagd met alle ups en downs aanwezig, waardoor ook de buikspieren (van het lachen) even worden getraind. De uitslag was 0-0.
Willen jullie de 35+ ook een keer in actie zien, 5 november komt de hele ‘voetbal-karavaan’ naar Arum. 19:30. Tot dan!!
Groet, Anno

17 oktober 2021