Damesteam winnaar reeks

Afgelopen vrijdag stond de laatste competitieronde op het programma, als team keken we hier al weken naar uit. Te meer omdat het kampioenschap al een feit was en we dit na de laatste ronde uiteindelijk wilden gaan vieren. De aanloop naar deze avond kenmerkte zich als onzeker. Binnen v.v. Arum beschikken we over een enthousiast en positief ingesteld damesteam, maar ging het vooral over of we wel konden beschikken over voldoende ‘negatieve’ speelsters. Met een geldig corona toegangsbewijs in de broekzak, vertrokken we richting Harlingen, helaas moest er een speelster achter blijven in Arum. Na warming-up klaar voor eerste wedstrijd tegen de dames van Harlingen, waar Arum genoeg kansen creëerde was het juist Harlingen met een counter die het net deed trillen. Uiteindelijk ook de eindstand, waardoor Harlingen 3 punten rijker was. Vol goede moed de tweede wedstrijd tegen Blauw Rood’20. Arum de betere ploeg maar ja, als je zelf vergeet te scoren moest het zo zijn dat ook deze wedstrijd eindigde in 0-1. De teleurstelling overheerste, hadden ons dit toch iets anders voorgesteld, als kampioen van de reeks werden we twee keer verslagen. Onder applaus van het altijd ontzettend sportieve Harlinger dames team verlieten we het veld en kregen we een mooi bos bloemen overhandigd, super bedankt fc Harlingen! In de kleedkamer kwam de kurk van de fles en hebben we het kampioenschap als team gevierd. Geproost op een mooie prestatie en zeer geslaagde 1e helft van het voetbalseizoen! (zie foto’s en “filmpje” hieronder)

20 november 2021