Deze week trainingen volgens schema!

Door de aangekondigde versoepelingen op 15 januari j.l. kunnen alle team weer volgens schema trainen, zie https://vvarum.nl/vv-arum/trainingsinfo/

Nog geen voetbalschool, tweede training JO14 en Dames
De voetbalschooltrainingen beginnen weer begin maart (uitnodiging volgt t.z.t.), De Dames training start op woensdag 2 februari en voor de tweede training van de JO14-1 zoeken we nog een trainer.

Senioren extra training
Om de seniorenleden weer snel wedstrijdfit te krijgen zullen er ook op zaterdag extra trainingen voor senioren worden georganiseerd.

Competitie start op zaterdag 29 januari?
Dat er weer mag worden getraind door iedereen is natuurlijk fantastisch. Er mogen echter nog geen competitiewedstrijden worden gespeeld. De Bond verwacht dat na de persco van 25 januari de B-categorie weer van start kan met competitiewedstrijden. Dus houden we er als besturen van v.v. Arum en Stormvogels’64 rekening mee dat de competitiestart voor alle teams (behalve Arum 1) zal plaatsvinden op zaterdag 29 januari 2022.
De A-cat. , dus Arum 1, lijkt dan een week later te beginnen op zaterdag 5 februari.
Er komt dus z.s.m. een wedstrijdblaadje en aan de rijschema’s wordt reeds gewerkt.

16 januari 2022