Mededelingen; trainingen, competities etc,etc,

Hier volgen wat mededelingen aangaande trainingen, competities en vrijwilligers van de TC en het bestuur.

Trainingen JO17/JO19
De komende weken trainen de JO17 ook op maandag gezamenlijk met de JO19 van 20.00-21.15 uur. Dit onder leiding van Jouke Smidstra. De JO17 training op dinsdagavond komt dan tijdelijk te vervallen.

2e Training JO14
Ook voor de 2e training JO14 is een tijdelijke oplossing gevonden. Zij trainen met de JO17 op donderdagavond van 18.00-19.00 uur

Dames
De trainingen voor het Dames team start weer op woensdag 2 februari a.s. van 20.15-21.45 uur

Voetbalschool
De Voetbalschooltrainingen starten zoals het nu staat na de voorjaarsvakantie! Uitnodiging volgt t.z.t.

Competities
Zoals reeds bekend zijn de competitie indelingen van de O23, JO17 en JO13 t.o.v. van de eerste indelingen drastisch gewijzigd. Ook het wedstrijdprogramma van Arum 1 is opgeschoven. Hieronder de eerste wedstrijden voor het “Eerste” elftal
Zaterdag 5 februari        inhaal (Oefenwedstrijd)
Zaterdag 12 februari      inhaal (Arum 1 vrij wrs.)
Zaterdag 19 februari      Arum 1 – Woudsend 1
Zaterdag 26 februari      inhaal (voorjaarsvakantie)
Zaterdag 5 maart            Irnsum 1 – Arum 1
Zaterdag 12 maart          W.W.S. 1 – Arum 1
Zaterdag 19 maart          Arum 1 – IJ.V.C. 1
Zaterdag 26 maart          Hielpen 1 – Arum 1
En o.a.:
Zaterdag 30 april          Mulier 1 – Arum 1
Laatste wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 4 juni (Pinkster weekend)

De competitie indelingen van de Pupillenteams JO07, JO09, JO11-1 en JO11-2 voor zogenaamde 3e fase competitie bestaat dus uit 5 wedstrijden tot en met zaterdag 12 maart, (wedstrijdprogramma 20 januari vervalt) daarna zijn de pupillenteams in principe (tenzij inhaal) zaterdag 19 maart vrij. Vervolgens start de 4e fase competitie op zaterdag 26 maart. Deze 4e fase bestaat uit 7 wedstrijden. De laatste wedstrijd van 2022 zal worden gespeeld op zaterdag 28 mei.
En misschien komt er nog een team bij in de 4e fase n.l.: MO11, Meisjes onder de 11 jaar.

Afgelastte wedstrijden 20 januari 2022 moeten nog op inhaalmomenten door de KNVB worden ingepland!
Roden O23-1 – SJO Arum/Stormvogels ’64 O23-1
SJO Arum/Stormvogels ’64 JO19-1JM – Urk JO19-4
SVM JO14-1 – SJO Arum/Stormvogels ’64 JO14-1

Leiders/Trainers
Zoals we al eerder konden mededelen gaan Lolke Bosch en Doede De vries de JO14 coachen tot de zomerstop. Pieter den Breejen gaat met Roy de Vries de JO07 trainen en Jurjen Bakker wordt naast Jacqueline Terpstra de leider van dit team. De TC is hier zeer content mee.

Materiaalman
En per direct neemt Tom Idsinga de taken over van Dirk Sieswerda als materiaalman en treed dus toe tot de materiaalcommissie. Het bestuur is hier zeer content mee.  En Dirk alvast bedankt voor al die jaren.

Clubscheidrechters
Er zullen en worden, door met name corona, nogal wat wedstrijden afgelast en dus verplaatst de komende weken. De clubscheidsrechters die bij de afgelastte thuiswedstrijden stonden vermeld, blijven in principe gekoppeld aan deze wedstrijd. Zie de komende wedstrijdbriefjes en de update scheidrechterschema t.z.t.

1 februari 2022