Rondje langs de velden…

Zes wedstrijden stonden er op het programma op deze inhaalzaterdag 19 februari. De JO07 en de JO19 werden door veld of corona afgelast. Van de overige vier hier een kort verslagje.

JO11-2
Won ook haar derde wedstrijd in deze zogenaamde 3e fase. De Arumers waren veel te sterk voor Bolsward. Op een winderig kunstgrasveld werd het uiteindelijk 13-3. Door dit resultaat is de JO11-2 mede koploper in de tussenstand. Bakhuizen is de belangrijkste kandidaat in de strijd om de 3e fase titel. En daar spelen de jongens en meiden van de JO11-2 op zaterdag 12 maart tegen.

JO14-1
De JO14 moest uit tegen Olde Veste’54(Steenwijk)
De eerste helft waren de twee teams gelijkwaardig maar we kwamen tóch 2-0 achter. Na rust hadden we de wind mee en dat was een groot voordeel het werd na rust gelijk 2-1 en we waren vanaf dat moment de betere ploeg, na een prachtige aanval werd het dan ook 2-2 niet veel later werd Harmen op de rand 16 hard onderuitgehaald en kon ook niet verder spelen we hadden geen wissels dus de laatste 10 minuten moesten we met 10 man verder maar er kwam wel een vrije trap en die ging erin, dus 2-3 eindstand en 3 punten mee naar Arum.

JO17-1
Had afgelopen zaterdag een off-day in Berlikum. Het werd ietwat geflatteerd 6-0 voor de oranje hemden. Onze jiongens kregen ook de nodige kansen. Maar je hebt van die dagen dat ze er niet in willen, zo sprak de coach.

It Twadde
Moest tegen Makkum 3 of was het nu Makkum 2? In iedergeval had It Twadde, met vele invallers, weinig te vertellen tegen het veel sterkere Makkum. Op het scorebord stond uiteindelijk 0-8.

23 februari 2022