De Dames in Harlingen

De winterstop zit erop, na al een aantal weken volop in training heeft afgelopen vrijdag de eerste competitieronde plaats gevonden. Dames vv Arum zijn ingedeeld bij fc Harlingen VR2, Tzummarum VR1, Oosterlittens VR1 en VR2. De eerste speelronde was fc Harlingen de organiserende vereniging en werden de wedstrijden door gebroeders Hielke en Siefko Jager prima begeleid. Van de in totaal 4 wedstrijden wisten de dames er 3 winnend af te sluiten. Tijdens de laatste wedstrijd kwam Arum niet tot scoren en eindigde deze in een 1-0 overwinning voor Oosterlittens. Doelpuntenmakers voor Arum deze avond waren Ilona (2), Jasmijn (1) en Anne (4). Een mooie maar toch ook koude voetbalavond, met weer naar lange tijd een derde helft in de kantine van fc Harlingen. Over twee weken vr 1 april spelen de dames de tweede competitieronde in Arum.

Vraag bij de foto:
A. was het koud afgelopen vrijdagavond 18 maart?
of
B. Trainer Joris was de opstelling vergeten te geven voor aanvang eerste wedstrijd?

22 maart 2022