Wessel’s Bicycle Kicks!

Op zaterdag 20 november 2021 won Arum 1 met 2-0 thuis van Hielpen. De wedstrijd werd toen zonder publiek gespeeld. Afgelopen zaterdag 26 maart won Arum weer met 2-0 van Hielpen nu in Hindelopen. Verslag volgt z.s.m.
In beide wedstrijden scoorde Wessel Hibma een bijzondere goal.
Uit het verslag van Hielpen van 20 november j.l.:
Tweede helft treedt het noodlot in werking. Nog geen twee minuten gespeeld of er komt via een blind gekopte voorzet een omhaal van nota bene de linksback van Arum die zo de linkerbovenhoek van het goal in vliegt. Fraaie goal en deze moest hij dan toevallig vandaag tegen ons maken, want zo zal de beste man deze bal er nooit weer inschieten. Gelukstreffer, 1-0 Arum.

Maar wat gebeurt er in de 80ste minuut afgelopen zaterdag 26 maart in de wedstrijd: Hielpen 1 – Arum 1, precies weer een fraaie omhaal van Wessel die in de kruising beland. Zal Hielpen weer spreken van een gelukstreffer? Zie de facebookpagina v.v. Arum met beide omhalen! Of om hem in Hielpen wat internationaal te laten klinken de twee Bicycle Kick’s van Wessel.
Verder hier een aantal foto’s van de wedstrijd e.d. in het Pittoreske Hindelopen van Willem Media en Frank en Frei Media

27 maart 2022