De eerste winstpunten voor de 35+!!

Al is het seizoen bijna voorbij, na de vorige ronde gingen we vrijdag 13 mei j.l. vol goede moed van start in ons eigen Arum. De eerste tegenstander was Foarut. Een lastige ploeg om tegen te voetballen en we kwamen vlot met 2-0 achter. Maar we vonden aansluiting, een (mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen) prachtige kopgoal van Anno. Toch was Foarut wat sterker en werd het uiteindelijk 3-1.
Volgende tegenstander was tegen Tzum. We zijn altijd mooi aan elkaar gewaagd en dat bleek ook deze keer ook weer het geval. Willem scoorde voor Arum en daarmee werd het 1-1.
De derde wedstrijd tegen het altijd lastige LSC. Beide teams kregen kansen. Voor Arum kon Nico het net maar niet vinden, ja ‘net naast’ of net op de paal. Ook deze wedstrijd leek te eindigen in remise, totdat een aanval op rechts eindigde bij Anno (via Ronald) die het net (mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen) wel wist te vinden. Eindstand 1-0.
Met deze ‘four points in the pocket’ was de laatste match tegen Harlingen. Deze ploeg was zeer imponerend. Dit begon al bij de aankomst op het sportpark. Allemaal op gehuurde chopper-scooters kwamen ze al toeterend aan. Een mooi gezicht. Arum zat nog in de roes van vorige overwinning, waardoor we binnen een paar minuten al op een 2-0 achterstand stonden. We wisten dit niet meer om te zetten en deze wedstrijd ging met 3-0 de boot in.
De laatste competitie ronde spelen we op 27 mei in Tzum. Dus willen jullie de ‘senioren der senioren’ een keer aanmoedigen, dan kan dat daar nog een keer!!
Groet Anno

15 mei 2022