Arum ook onderuit tegen Boornbergum

Voor Arum stond er zaterdag niets meer op het spel. De sportieve plicht roept altijd wel. Voor de tegenstander Boornbergum staat er veel meer op het spel. Nacompetitie lonkt nog steeds. Boornbergum moest winnen.
Dus zou je een behoudend Arum verwachten. Maar niks was minder waar. Arum legde namelijk juist veel energie in het eerste gedeelte van de wedstrijd. En met een beetje geluk had Arum binnen het kwartier zeker 1-0 voor moeten staan. Daarna kwam Boornbergum beter in de wedstrijd. En ook zij kregen kansen.
De tweede helft begon catastrofaal. Binnen een minuut lag de bal in het net. Daarna kon Boornbergum haar favoriete spelletje spelen. Het ontbreken van de scherpte bij Arum vanaf minuut 1 was daarna typerend voor de gehele tweede helft. En nadat Boornbergum ook nog een cadeautje kreeg van de scheidsrechter, was de wedstrijd wel gespeeld. Wat nog wel vermeldenswaardig is, was het debuut van Bernard in Arum 1.
Dan snel maar op naar komende zaterdag 28 mei wanneer er weer tegen een team uit de top 6 wordt gespeeld: Namelijk UDIROS.

23 mei 2022