Laatste thuiswedstrijd Arum 1

Komende zaterdag 28 mei speelt Arum 1 haar laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. En weer tegen een tegenstander van de zogenaamde “eerste zes”. Deze eerste zes die eigenlijk het 5e klasse niveau ontstijgen. En waarvan drie teams nog om nacompetitie en dus promotie strijden. Kampioen IJ.V.C., Heerenveen en FVC, horizontale overstap, spelen volgend seizoen al niet meer in de 5e klasse. Irnsum en Boornbergum strijden nog om een periode. En de tegenstander van zaterdag UDIROS (us doarp is ryk oan sport) uit Nieuwehorne heeft inmiddels een periode en dus nacompetitie. Echter UDIROS wil graag nog zo hoog mogelijk in de stand eindigen om niet al te sterke tegenstanders te treffen in de nacompetitie….
Als we kijken naar Arum t.o.v. de top zes dan hebben we tegen deze teams 3 overwinningen gepakt. Irnsum uit, FVC thuis  en zeker de spectaculairste wedstrijd uit tegen de tegenstander van zaterdag. In Nieuwehorne werd met 7-4 gewonnen (met o.a. 5 x Dani), in de corona tijd, zonder publiek. Het was overigens toen de laatste wedstrijd voor de lock down.
Gelukkig mag alles weer. En dus kunnen we zaterdag genieten van de laatste thuiswedstrijd. En de laatste thuiswedstrijd met hoofdtrainer Edwin Wittink in de dug-out!
Gevolgd door het slotfeest met vele activiteiten.
Let op! Aanvang wedstrijd is 14.30 uur!

25 mei 2022