Rondje langs de velden…

Het is het laatste Rondje langs de velden… van dit seizoen. Afgelopen week kwamen namelijk nog It Twadde, 5-1 verlies in Franeker en de JO14-1, 5-2 winst in actie. En afgelopen zaterdag 4 juni kwamen de Dames, toernooi in “Littens” zie verslag op deze site en Arum 1 nog in actie (zie verslag ook op deze site). De JO13-1 speelde afgelopen zaterdag op Ameland tegen Amelandia. Hier het verslag:

JO13-1 naar Ameland
Ondanks dat dit niet de laatste wedstrijd van dit seizoen was, was het toch een mooie afsluiting van het seizoen, en van een periode.
De laatste jaren is er een hechte groep ontstaan, met wat dieptepuntjes, maar vooral veel hoogtepunten.
Ook bij ons heeft Corona z’n invloed gehad. Het heeft een hoop gedaan met de huidige generatie. Maar goed, we sluiten het positief af!
Dagje Ameland 😀
De reis begon om acht uur. Vertrek uit Arum. Half tien de boot in Holwerd. Daar ging het al mis. De boot was er nog niet om half tien, dus de aanvang wedstrijd van elf uur zat er niet in.
Met behoorlijk wat vertraging werd de wedstrijd afgetrapt om kwart voor twaalf. 😖
Amelandia had ongeveer achttien spelers, dus dat was doorlopend wisselen voor de leider!
De wedstrijd zelf was niet heel spectaculair. We wonnen redelijk eenvoudig met 2-4.
Doelpunten van Harmen, Jitse en Jelmer (2x).
Terug reis ging een stuk relaxter, en even voor vijven waren we weer in Arum.
Michael wordt bedankt voor het vlaggen, en Gerda en Tiete Fokje, en Chris en Talitha😀, en Michael z’n vrouw en de lytse man, worden bedankt voor de catering en de support!👌
Volgende week laatste wedstrijd tegen Trynwalden.
Gr. Denny & Thon.

6 juni 2022