Trainers en Maatschappelijke stage.

We waren nog op zoek naar een paar trainers voor de JO07-2. Die hebben we gevonden in de personen van de JO17-2 spelers: Roy, Marc en Thomas. En daar zijn we heel blij mee! Zij trainen de JO07-2 op maandagmiddag.

Maatschappelijke stage
Daarnaast zullen er ook weer scholieren zijn die hun maatschappelijke stage doen bij de v.v. Arum. Deze scholieren zullen zoveel mogelijk op maandag ingezet worden bij de trainingen van de JO13 en JO15 en straks in oktober op maandagmiddag bij de voetbalschool voor de JO12 en JO10 spelertjes. Maar er zijn ook nog andere momenten in de week!
Zoek je nog plek voor je maatschappelijke stage? Er is nog genoeg ruimte binnen de clubs. Meld je even bij het bestuur!
Je kan dan ook ingezet worden als clubscheidsrechter en bij het Sportman van het jaar gebeuren!

20 september 2022