Arum naar Flevoland

Na de wedstrijd van afgelopen zaterdag 24 september tegen Woudsend, met oud-Arum-trainer Erik Beuckens, duurt het in totaal meer dan een maand eer we Arum 1 weer in een thuiswedstrijd in actie zien. Op zaterdag 29 oktober komt N.O.K., met oud-Arum-trainer Pope Leffring naar Sportpark de Bining. In de tussentijd gaat Arum op tournee!
Komende zaterdag 1 okotber gaat het op bezoek bij Ens in Flevoland.
Zaterdag 8 oktober is het vrij (13 teams in de competitie) Het team van Hein Frietema gaat dan overigens waarschijnlijk wel even oefenen op donderdag 6 oktober in en tegen Workum 1 (2e klasse). Op zaterdag 15 oktober gaat Arum 1 naar Overijssel waar Blokzijl de tegenstander is. Zaterdag 22 okotber is er een inhaal of vrije zaterdag.
Maar eerst komende zaterdag uit tegen Ens. Het vlaggenschip der vereniging speelde in het verleden al eens vaker tegen Ens. In de seizoenen 2008/2009, 2010/2011, 2014/2015 en 2015/2016 maakte Ens ook deel uit van de competitie waarin Arum speelde. De laatste twee genoemde seizoenen betrof het overigens de 4e klasse.
Ens won vorige week de eerste competitiewedstrijd uit tegen Hielpen met 3-1. Arum won dus ook tegen Woudsend en dus wordt het komende zaterdag 1oktober een leuk treffen in Ens. Let op! Aanvang wedstrijd is 15.15 uur.

29 september 2022