Arum hard onderuit in Ens

Hoe anders had de wedstrijd er uit gezien als de scheidsrechter in de beginfase de bal wel op de stip had gelegd na een duidelijke overtreding op Jorrit in de ‘zestien’. We zullen het niet weten. Feit is wel dat Arum een volkomen terechte nederlaag leed en eigenlijk geen moment in de wedstrijd zat. Helemaal nadat Dani voor wat stevig duw en trekwerk de rode kaart kreeg leek het een kansloze middag te worden. Even was er nog hoop nadat Ens bij een 1-0 achterstand om onduidelijke reden ook een rode kaart kreeg, maar er veranderde weinig. Bijna elke bal op doel vloog erin en Arum wist nauwelijks iets te creëren. En zo eindigde de wedstrijd dus in een duidelijke 6-0 nederlaag.

Arum krijgt 15 oktober tegen Blokzijl de kans zich te herstellen, omdat volgende week een vrij weekend is i.v.m. het oneven aantal teams in de competitie. Aanvang is 14:30 uur

5 oktober 2022