JO07 afgelopen zaterdag in Arum

Zaterdag 8 oktober j.l. was Arum het strijdtoneel van de vierde JO07 toernooi-competitie ronde. Onderleiding van de twee spelbegeleiders Jorrit Bosch en Jan Friso Anema, zij doen hun maatschappelijke stage binnen de v.v. Arum, werd er om 9 uur afgetrapt voor de eerste 2 van in totaal van 10 wedstrijdjes. Hieronder het schema met alle uitslagen:
JO07-2 wedstrijdprogramma 8 oktober 2022 1

Het verslag van leidster Jacqueline:
Zaterdag 8 oktober mocht de JO-7 het thuisfront verdedigen we begonnen tegen Tzum het was een spannende wedstrijd en het team van Tzum was goed wakker ze scoorden 2 goals en daar bleef het bij 0-2.
Toen door met Nijland een sterke tegenstander en vandaag weer super in vorm het werd 1-2 voor hun maar wel een hele spannende wedstrijd met veel kansen en een aantal hele mooie schoten op doel die er dan over heen gingen of er naast. Aan de fanclub lag het niet het publiek was zeer enthousiast 🤩 wat ook weer prachtig was voor de kinderen.
Vervolgens Blauwhuis er werd vanaf de kant goed aangemoedigd en je zag de kinderen hierdoor nog meer hun best doen het werd 4-1 voor Arum met prachtige goals van Jort K Djolie en Ferre

10 oktober 2022