Arum 1 tegen N.O.K. 1

Zoals het er nu, na vier speelronden van de competitie, voor staat zijn De Walde, Ens en HJSC de belangrijkste titelkandidaten. Daar kunnen in de komende maanden nog wel een paar kandidaten bij komen, maar een kleine schifting is reeds gemaakt. De overige teams zullen zoveel mogelijk punten willen verzamelen om uiteindelijk zo hoog mogelijk, met als doel nacompetitie, in de eindstand te eindigen.
Twee teams; Arum en N.O.K., die zich willen mengen in de strijd om een nacompetitie plek treffen elkaar komende zaterdag 29 oktober op sportpark de Bining te Arum om 14.45 uur.
Het vlaggenschip zal zich na de “blamage” in Blokzijl twee weken geleden zaterdag willen revancheren tegen Nijemirden-Oudemirdum-Combinatie. En dat zal Arum 1 dan moeten doen zonder de geschorsten en geblesseerden. Het wordt weer even puzzelen voor trainer Hein Frietema om een team in de wei te krijgen. Bij N.O.K. staat overigens een oude bekende aan het roer dit seizoen n.l.: Pope Leffring.

Een minuut stilte
Maar bovenstaande is maar bijzaak als we denken aan het noodlottig ongeval vorige week, waarbij twee leden (vader en zoon) van A.V.C. (Sexbierum) om het leven zijn gekomen. Het bestuur van de v.v. Arum heeft in overleg met trainer Hein Frietema (die bestuurslid is bij A.V.C.) voor de wedstrijd een minuut stilte te houden ter nagedachtenis aan deze vader en zoon.

26 oktober 2022