Twee koplopers in WK-Pool: Edwin & Jorrit

De stand na 36 wedstrijden in Spel A kent twee nieuwe koplopers namelijk oud-trainer Edwin en Jorrit.
Klik hier: Stand v.v. Arum WK Pool 2022 na 36 wedstrijden Spel A
Wat opvalt in deze tussenstand: De grootste zakker ten opzichte van de vorige stand is Nico, hij zakte 15 plekken in de tussenstand. En aan de andere kant stormen Rainier en Douwe met respectievelijk 16 en 17 plaatsen winst de top 10 binnen. Wat verder opvalt is dat Maria de rode lantaarn heeft overgedragen aan Coen “kampioen” zoals hij bij de jeugd altijd nog wordt genoemd.
Alle wedstrijden in poule A en B zijn dus gespeeld. Arik was de enigste deelnemer die in poule A alle wedstrijden goed had voorspeld. Er was geen deelnemer die alle wedstrijden in poule B goed had voorspeld. Lieuwe “dobbelsteen” Tolsma was de enigste die vijf van de zes goed had.

Let Op!
In deze tussenstand zijn dus nog geen punten toegekend voor de landen die zich reeds hebben geplaatst voor de achtste finales!
Morgen 1 december volgt een EXTRA tussenstand met 40 wedstrijden van spel A + 8 geplaatste landen van Spel B (Achtste finalisten)

30 november 2022