Sportman en jeugdzaalvoetbaltoernooi

Beste sportvrienden,

Sportman van het Jaar 2022
Dinsdag 27 & woensdag 28 december is het weer tijd om de sportkleren aan te trekken.
Wederom organiseert de Jeugdcommissie dit jaar de Sportman van het Jaar.
Dit evenement is voor alle jeugdleden van v.v. Arum en Stormvogels’64 t/m 14 jaar

Tijdens de Sportman van het Jaar kan jij laten zien dat je een echte sportman of sportvrouw bent!
Je speelt met leeftijdsgenoten in een individueel klassement gedurende twee dagen.
In deze twee dagen gaan we met z’n allen naar het voetbalveld, de gymzaal en het zwembad.

Heb jij de beste conditie, ben je een vis in het water of speel jij net zo goed als Dumfries op het WK? Misschien ga jij dan wel met de vel begeerde wisselbeker naar huis!

Dinsdag 27 december
‘s ochtends 9:00 tot 12:00 uur diverse spellen in de gymzaal te Arum. ‘s middags 13:00 uur spellen op het kunstgrasveld in Arum.

Woensdag 28 december
Diverse spellen in Zwembad De Rolpeal in Workum.
We vertrekken 8:45 uur vanaf de gymzaal te Arum

Opgave tot 23 december kan bij Jorrit Tolsma (06-313 122 54)

Zaaltoernooi voor de jeugd
Donderdag 29 december
is (voorafgaand aan het zaaltoernooi van de senioren) voor de jeugd t/m 13 jaar een zaaltoernooi in sporthal Maggenheim te Makkum voor alle leden van v.v. Arum en Stormvogels’64. (14 jarigen worden bij het senioren/junioren toernooi uitgenodigd)
Aanvang is 14.30 tot ongeveer 16.30 uur.
Opgave tot 23 december kan eveneens bij Jorrit Tolsma (06-313 122 54)

Prijsuitreiking Sportman van het Jaar
Na afloop van het zaaltoernooi in Makkum op 29 december is om 16:40 uur de prijsuitreiking van de Sportman van het Jaar 2022 in de kantine van de sporthal te Makkum.

6 december 2022