Rondje langs de velden…

Voor de meeste teams stond afgelopen zaterdag 10 december de laatste wedstrijd van 2022 op het programma. Hier de WhatsApp verslagjes:

35+
We gaan overigens nog wel even terug naar vrijdag 2 december want toen speelde de 35+ in Witmarsum haar laatste competitieronde.
Het was vrijdagavond 2 dec. j.l. een fris avondje voor de 35+. Helaas was Blauw Rood niet van de partij, waardoor we maar twee wedstrijden hoefden te voetballen. Na een paar afmeldingen, toch nog met 10 man op stap.
Eerst tegen Makkum. We voetbalden leuk en boden Makkum goed tegenstand. Na een mooie aanval wist Ysbrand de score te openen en werd het 1-0. Makkum probeerde het nog wel (en wij ook), maar er werd uiteindelijk niet meer gescoord.
Gelijk daarna aan de bak tegen Mulier. Daar hadden we het lastig mee. Mulier speelde de bal goed rond en we kregen wel kansen, maar wisten deze niet te benutten. Uiteindelijk was het Mulier die twee keer wist te scoren. Na deze laatste speelronde kon de balans worden opgemaakt. Maar omdat niet alle uitslagen nog in de stand waren verwerkt, wist men nog niet de eindstand! deze is nu reeds wel bekend en Arum kwam 1 doelpunt te kort om zich najaarskampioen te noemen!

JO07-2
De JO07-2 reisde voor hun laatste competitie ronde zaterdag j.l. af naar Blauwhuis: 1e wedstrijd Blauwhuis vs aArum 0-3 goals 1x Jolie, 1x Jort Nadema 1x Ferre (als ik het goed heb😅😬)
2e wedstrijd verloren dfc Dronrijp vs Arum 5-1 goal Ferre
3e wedstrijd Leeuwarden Zwaluwen vs Arum 0-8 goal Ferre 5x 2x Jort Nadema 1x Jeljer

JO10-1
Uitwedstrijd tegen Berlikum. Een prachtige wedstrijd om naar te kijken! Er werd lekker overgespeeld er werd goed druk gezet en ze hadden veel plezier. Allemaal ingrediënten om een wedstrijd te winnen met 2-1 wat een toppers. Doelpuntenmakers waren Guus en Jilles.

JO12-2
Is 2e fase Kampioen geworden: klik hier

JO12-1
Behaalden thuis in Achlum hun eerste overwinning in deze 2e fase competitie. Stiens werd met 5-1 verslagen. “We zaten er al twee wedstrijden tegen aan. Nu hadden we een keer een keeper tegen die niet zo goed was als de vorige twee”, aldus coach Tijmen. Deze week speelt dit team nog een inhaalwedstrijd!

JO13-1
Leovardia uit ook hier hebben we het erg lastig.
Na 30 seconden stonden we al achter door een wonderschoon doelpunt van Leovardia.
Nog maar amper van de schrik bekomen stonden we al met 3-0 achter.
Na 3 blessures voetballers die mentaal gebroken zijn en spelers die de onderkant van hun schoenen verliezen
Konden we met een 5-1 nederlaag weer terug naar Arum
Jammer maar helaas
Eerst maar even lekker uitrusten en volgend jaar weer fris beginnen.
Prettige feestdagen en tot volgend jaar

JO15-1
het blijft het zelfde liedje een beetje bij dit team. Zelf moeite hebben met scoren…deze zaterdag werd er met 3-0 verloren van LAC Frisia. volgende week zaterdag staat er nog 1 wedstrijd op het programma

JO17-1
Voor de wedstrijd in Witmarsum werd er een minuut stilte gehouden i.v.m. de tragische dood van de vader van een jeugdlid van Mulier. En dan is het leven maar betrekkelijk en het voetbal maar een spelletje….
Mulier was zeker de eerste helft feller. Bij Arum/Stormvogels’64 was het door afwezighied van twee spelers centraal even zoeken. Op de counter werd het 1-0 voor de Witmarsumers. Arum was de tweede helft heer en meester op het veld maar scoorde niet. “We hadden wel een puntje verdiend” vond ass. grensrechter Doede na afloop.

O23 was vrij

It Twadde
Verloor met 4-2 van Makkum 3. “Vooral in de 2e helft werd er prima gewerkt”! en was Makkum beslist niet beter. Voor It Twadde scoorde Yoram en Jildert. Zaterdag nog naar Leeuwarden en dan een korte winterstop.

12 december 2022