Na de winterstop: 2 nieuwe teams!

De laatste trainingen en wedstrijden van 2022 vinden deze week (12 t/m 17 december) plaats! Daarna volgen een aantal winteractiviteiten; o.a. Sportman van het Jaar; Het onderlinge zaalvoetbaltoernooi (jeugd en senioren) en het OFK te Franeker. En na een korte winterstop begint alweer snel de tweede helft van het seizoen. Mededelingen over de start trainingen en wedstrijden; competitie indelingen, wedstrijdbriefje, kantine en scheidsrechterplanning e.d. komen volgende week. De TC en de besturen van beide clubs kunnen alvast wel het volgende mededelen wat betreft teams.

2 nieuwe teams
Na de winterstop zijn er twee nieuwe teams ingeschreven voor de competitie. n.l.: de SJO Arum/Stormvogels’64 JO07-1 (Achlumer team) en voor de vrijdagcompetitie een tweede Dames team (7-tal): Arum VR18+2

JO15-1
Na de winterstop speelt het SJO Arum/Stormvogels’64 JO15-1JM haar thuiswedstrijden in Arum.

JO13-1
Na de winterstop zou de SJO Arum/Stormvogels’64 JO13-1JM haar thuiswedstrijden in Achlum spelen. Maar na overleg met TC en leiding is besloten om ook na de winterstop in Arum te blijven spelen. Voor dit team en tevens de JO10-1 zal na de winterstop wel een keer worden uitgeweken naar Achlum.

13 december 2022