Activiteiten de komende weken!

Sportman van het Jaar 2022
Dinsdag 27 & woensdag 28 december is het weer tijd om de sportkleren aan te trekken.
Wederom organiseert de Jeugdcommissie dit jaar de Sportman van het Jaar.
Dit evenement is voor alle jeugdleden van v.v. Arum en Stormvogels’64 t/m 14 jaar

Zaaltoernooi voor de jeugd
Donderdag 29 december
is (voorafgaand aan het zaaltoernooi van de senioren) voor de jeugd t/m 13 jaar een zaaltoernooi in sporthal Maggenheim te Makkum voor alle leden van v.v. Arum en Stormvogels’64. (14 jarigen worden bij het senioren/junioren toernooi uitgenodigd)
Aanvang is 14.30 tot ongeveer 16.30 uur.

Zaaltoernooi voor de junioren/senioren
Het onderlinge zaalvoetbaltoernooi van Arum/Stormvogels’64 voor de junioren/senioren wordt op donderdag 29 december 2022 dit keer in de sporthal Maggenheim te Makkum gehouden. (aansluitend aan het jeugdtoernooi)
Dit onderlinge zaalvoetbaltoernooi is de afsluiting van dit jaar en wordt georganiseerd voor de 35+, alle senioren de O23, JO17, (JO15, met geboortejaar 2008) dames en alle kaderleden.
Aanvang 17.00 uur (tot 19.30 uur).

De prijsuitreikingen zijn na afloop in de kantine van de sporthal te Makkum!
Klik hier voor meer Informatie

OFK Open Friese Kampioenschap zaalvoetbal.
Na 2 jaar van afwezigheid door Corona, organiseert Zaalvoetbalvereniging Franeker dit jaar weer het Open Friese Kampioenschap zaalvoetbal. Een uniek toernooi met het grootste aantal deelnemende teams in Noord Nederland, waar 48 vrouwenteams en 96 mannenteams strijden om aantrekkelijke 8 aantrekkelijke geldprijzen. De voorrondes worden gehouden op 5, 6, 9, 10, 11 en 12 januari 2023. Zaterdag 14 januari 2023 zijn de finalewedstrijden. Dit alles vindt plaats in sporthal “De Trije” te Franeker.
Zowel het Heren- en Damesteam van de v.v. Arum spelen op donderdagavond 12 januari 2023

Maatklaverjassen
Vrijdag 13 januari 2023 staat de eerste maatklaverjasavond weer op het programma. Flyer binnenkort op deze site en facebook.
De tweede klaverjasavond staat gepland op vrijdag 10 maart.

DWOW op bezoek
Het is allemaal nog onder voorbehoud maar op zaterdag 14 januari 2023 komt oud-trainer Edwin Wittink met zijn DWOW (Wieringerwerf) in Arum op bezoek voor oefenwedstrijden tegen It twadde of O23 en Arum 1.

Clubavond v.v. Arum
En zet hem vast in de agenda:
Donderdag 23 februari Clubavond voor sponsoren/Club van 50 en leden! Met sprekers van s.c. Heerenveen! Deze clubavond ook ter ere van het 85-jarig bestaan van de v.v. Arum zal worden gehouden in de trochreed van de Herberg de Gekroonde Leeuw.

20 december 2022