Dames en Heren 12 januari op het OFK 2023.

Op 25 november 2022 j.l. was de loting van het Open Fries Kampioenschap Zaalvoetbal te Franeker. Na twee corona jaren dan eindelijk weer dit grote zaalvoetbaltoernooi. De v.v. Arum is weer van de partij. En dit jaar ook met een Dames team.
Net als de afgelopen jaren organiseert Zaalvoetbalvereniging Franeker de Open Friese Kampioenschappen zaalvoetbal. Een uniek toernooi met het grootste aantal deelnemende teams in Noord Nederland, waar 42 vrouwenteams en 84 mannenteams strijden om aantrekkelijke 8 aantrekkelijke geldprijzenDe voorrondes worden gehouden op 5, 6, 9, 10, 11, en 12 januari 2023. Zaterdag 14 januari 2023 zijn de finalewedstrijden. Dit alles vindt plaats in sporthal de Trije te Franeker.
Het Herenteam v.v. Arum is ingedeeld in poule 8 met een aantal sterke tegenstanders zvv Grijpskerk, Wyckels Hallum, Birdaard, VVI en zvv Avanti 2.
Ons Dames team, dus debuterend  is ingedeeld in poule 5 met Sneek Wit Zwart, AVC Sexbierum, ST WBM ( Wardy, Birdaard, Marrum) en ST BMJ (Berlikum, Minnertsga, St. Jacob) en Mulier
Zowel onze Heren als Dames team spelen de voorronde poulewedstrijden op donderdagavond 12 januari 2023. (de trainingen op deze avond komt daarmee te vervallen)
Hier het wedstrijdprogramma van donderdag 12 januari 2023:
Programma donderdag 12 januari OFK 2023

12 januari 2023