Arum thuis tegen Bakhuizen

Komende zaterdag 21 januari staat de eerst competitiewedstrijd van 2023 voor Arum 1 alweer op het programma. In Arum komt Bakhuizen op bezoek. Bakhuizen is bezig aan een pech seizoen met veel geblesseerde spelers en vooral nipte nederlagen. Van de 9 wedstrijden werden er zes met 1 doelpunt verschil verloren. En met twee overwinningen tegen CVO en Espel staat Bakhuizen met 6 punten op de 12e stek in de stand. En dat is ver beneden hun stand en voetbalvermogen. Vorig seizoen deed het namelijk prima mee in de sterke 5e klasse A. Maar er zijn nog genoeg wedstrijden om je te herstellen. En dus zal de voormalige zondagsclub R.K.V.V. Bakhuizen in Arum voor een goed resultaat willen gaan.
Bij Arum zijn er ook nog een paar spelers op de weg terug van een blessure. Maar de ziekenboeg loopt gelukkig wel langzaam leeg. De opdracht en wens voor Arum is dezelfde als voor de winterstop: proberen bij de eerste vier te eindigen in de eindstand. De vierde plek geeft bijna zeker recht op nacompetitie!
Dus zaterdag begint de strijd weer in de 5e klasse A!
Wil je zien hoe die strijd eindigt kom dan om 14.45 uur naar sportpark de Bining te Arum.

18 januari 2023