Arum naar De Wâlde

Het “eerste” van de v.v. Arum gaat komende zaterdag 28 januari op bezoek bij De Wâlde. De club uit Kolderwolde, Elahuizen en Oudega degradeerde vorig seizoen enigzins onterecht uit de 4e klasse. En dat het onterecht was blijkt wel uit de resultaten in dit seizoen. De Wâlde heeft weer een prachtige lichting jonge spelers en is dit seizoen nog ongeslagen. Ze scoorden al 42 keer! Alleen tegen HJSC en Mulier werden er punten verspeeld. Kortom het zal een hele zware dobber worden voor Arum in Oudega (daar liggen de velden). Een puntje zou al mooi zijn!
De Wâlde strijd met Ens overigens deze zaterdag nog om de eerste periode. De Wâlde moet winnen en hopen dat Ens punten verspeeld. Maar eerste periode of niet beide teams strijden deze competitie met haar tweeën om de kampioenstitel, dat is wel duidelijk!
Aanvang wedstrijd: 14.30 uur

25 januari 2023