Arum thuis tegen koploper Ens

Komende zaterdag 11 februari speelt het vlaggenschip der vereniging tegen de koploper in de 5e klasse A; Ens uit Flevoland. Ens pakte twee weken geleden de eerste periode en strijd met De Walde om het kampioenschap, dat is wel duidelijk. Arum kreeg in Ens destijds begin oktober 2022 met maar liefst 6-0 klop van dit voetballend absoluut beste team in deze 5e klasse A.
Dus zal het zaterdag een behoorlijke opgaaf worden om er een goed resultaat uit te slepen. Maar je weet soms nooit hoe en koe een haas vangt!
We zullen het allemaal beleven op sportpark de Bining om 14.45 uur!

Daarna komt Arum 1 maar liefst een maand niet officieeel, wat betreft de competitie, in actie. Pas 11 maart staat de thuiswedstrijd tegen Blokzijl op het programma. Wel oefent Arum 1 op twee dinsdagavonden uit tegen Harlingen (21-02) en AVC (02-03). En speelt het in Arum een oefenwedstrijd tegen het team van oud-trainer Edwin Wittink; DWOW, uit Wieringerwerf op zaterdag 25 februari om 14.30 uur!

Voor de wedstrijd zal er een minuut stilte worden gehouden in verband met de ramp in Turkije en Syrië.

8 februari 2023