Speelkalender volgend seizoen!

Hoewel we nog volop bezig zijn met dit seizoen, is inmiddels de speeldagenkalender voor volgend seizoen ’23-’24 gepubliceerd.
De meeste jeugdcompetities gaan van start in het weekend van 2 en 3 september 2023 en de reguliere competities voor de senioren starten in het weekend van 23 en 24 september 2023. De senioren spelen namelijk de eerste drie zaterdagen in september bekerwedstrijden.

Enkele belangrijke zaken voor het seizoen 2023/’24 op een rij:

• Op de speeldagenkalender staan alleen de voetbal- of inhaalmomenten en de vrije weekenden. Als het van toepassing is, staat aangegeven of voor welke fase (of najaars-/voorjaarscompetitie) wedstrijden op het programma komen.
  • De wedstrijdschema’s worden op een later moment uitgewerkt. Deze zullen ruim voor de start van de competities door de KNVB worden ingevuld en gepubliceerd.
  • In de kalenders van categorie B (senioren en jeugd) is zo veel mogelijk rekening gehouden met de schoolvakanties.
  • Ook komend seizoen spelen de junioren (O13 t/m O19) vanaf de hoofdklasse en lager in 3 fasen. (met in totaal 25 wedstrijden)
  • De pupillen (O7 t/m O12) spelen ook komend seizoen in 4 fasen. (met in totaal 26 wedstrijden)

Benieuwd naar de speeldata van jouw competitie?
Check hier de speeldagenkalender!

8 februari 2023