Zeer geslaagde v.v. Arum Clubavond!

Het was afgelopen donderdagavond 23 februari een drukte van belang in de Trochreed van Herberg de Gekroonde Leeuw alwaar de clubavond van de v.v. Arum voor sponsoren, club van 50 en (kader)leden etc, etc, werd gehouden. Voor deze avond kwamen Michiel de Boer (Teammanager), Eric Boersma (Manager jeugdopleiding) en Ferry de Haan (Technisch Manager) van s.c. Heerenveen langs om ons een kijkje te geven in de keuken van deze Friese eredivisieclub. Al met al een zeer geslaagde avond die met natuurlijk een quiz o.l.v. Michiel werd afgesloten. De eerste prijs viel ten deel aan Lieuwe Tolsma, 2 kaartjes Heerenveen-Ajax en de tweede prijs een door de Heerenveen spelers gesigneerde bal viel ten prooi aan Reimer Strikwerda.
Een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!
Hieronder “enkele” foto’s van deze avond!
26 februari 2023