Arum onderuit na slechte wedstrijd.

“Een zeer slechte wedstrijd van onze kant, alles eraan gedaan om de tegenstander tot winst te laten komen. Weinig beleving en zeer veel foute keuzes”. Was de conclusie van trainer Hein Frietema na de wedstrijd afgelopen zaterdag tegen C.V.O. (Froubuurt)
Met een zeer hobbelig veld en een sterke wind waren de omstandigheden voor een mooie voetbal pot niet optimaal. Arum had daar misschien nog wel het meeste last van….
Maar dat is geen excuus. Op inzet kun je ook altijd een heel eind komen, zeker in deze 5e klasse.
Trainer Hein moest achterin op het laatste moment nog wel een aantal aanpassingen doen en keuzes maken. Maar er stonden weer 11 fitte spelers in de wei om half 3. En gingen de meegereisde Arumer supporters er weer eens goed voor zitten….
“Maar het was niet om aan te gluren”; volgens een vaste supporter; “hots knots begonia voetbal” om er nog maar eens met een mooie voetbelterm te spreken…
Toch had Arum wel kansen met name Dani en Rinnert konden Arum op een 1-0 voorsprong brengen, maar misten. Aan de andere kant redde Willem  in het begin van de wedstrijd prima. Maar deelde in de tweede helft ook mee in de algehele malaise bij Arum. Hoewel de wedstrijd geen winnaar verdiende kwam CVO een kwartier voor tijd wel op 1-0. En dat was ook de eindstand!
“De volgende wedstrijd zal er uit een ander vaatje moeten worden getapt anders pakken we geen punt meer dit seizoen” concludeerde een teleurgestelde supporter direct na de wedstrijd.

Het wegpoetsen van deze nare smaak na deze slechte wedstrijd kan over twee weken. Komende zaterdag 8 april heeft Arum vrij. En daarna op zaterdag 15 april speelt Arum thuis tegen L.S.C. uit Sneek.

4 april 2023