Arum thuis tegen Espel

Nog vier finales! Zo sprak een vaste supporter afgelopen zaterdag na de nederlaag tegen HJSC. En inderdaad Arum zal in de komende vier laatste competitiewedstrijden, om zeker te zijn van de vierde plek en dus waarschijnlijk nacompetitie, nog een aantal punten moeten halen. In de laatste 4 wedstrijden speelt het nog uit tegen Bakhuizen en Hielpen en thuis tegen De Walde en dus zaterdag Espel. Tegen de polderploeg waar Arum in het verleden al menigmaal tegen speelde werd het een nipte 2-1 overwinning. Maar dat zegt niet zoveel in deze competitie. In de grote middenmoot waar Arum ook toebehoord kan iedereen van iedereen winnen. En voordat vierde plekje zijn er nog een vijftal teams in de race n.l.: NOK, LSC, Woudsend en dus ook de tegenstander van zaterdag Espel. SC Espel heeft na de winterstop ook meer punten gepakt dan Arum en is bezig aan een goede serie. Dus het wordt zeker spannend deze wedstrijd en daarna de drie laatste wedstrijden.
En als Arum de zaakjes in eigen hand wil houden is het toch lekker als ze zaterdag puntjes kan pakken.
We zullen het beleven op sportpark De Bining, aanvang 14.45 uur.

27 april 2023