Arum naar het jubilerende Bakhuizen

Komende zaterdag 20 mei speelt Arum haar laatste uitwedstrijd van dit seizoen bij het jubilerende Bakhuizen. Zij vieren namelijk komend weekend als vereniging haar 100 jarig bestaan. En behoort dus zeker tot de oudste clubs van Friesland. De R.K.V.V. Bakhuizen speelde net als de v.v. Arum eerst altijd op zondag. Maar waar Arum in de jaren zeventig van de vorige eeuw al de overstap maakte naar de zaterdag (prestatie gericht) maakte Bakhuizen die stap 7 jaar geleden.
Waar de Bakhuisters dit weekend zeker feest vieren, zou Arum dat ook graag willen na de wedstrijd. Want bij winst zaterdag zou Arum verzekerd zijn van nacompetitie. En dat zou een knappe prestatie zijn!
Of Arum na de wedstrijd ook een feestje kan vieren zullen we zaterdag moeten afwachten. Het speelt in ieder geval in een feestelijke ambiance.
En hierbij willen we de R.K.V.V. Bakhuizen langs deze weg dan ook van harte feliciteren met dit eeuwfeest!

Overigens: Aanvang wedstrijd is 14.30 uur.

17 mei 2023