Dames in de ‘Winning mood’.

Afgelopen vrijdag moest dan uiteindelijk de beslissing brengen, wie zich kampioen van de voorjaarsreeks mag noemen. Vroegtijdig was al bekend dat de bezetting voor deze speelronde niet optimaal zou zijn, om verschillende redenen waren een aantal dames afwezig, waardoor we dit keer in plaats van twee met een team konden uitkomen.
Er moest een wonder gebeuren, wil Arum VR2 nog kampioen worden, maar we hadden ons voorgenomen het ONS en Oosterlittens zo moeilijk mogelijk te maken. De eerste wedstrijd tegen het altijd goed spelende ONS werd door Arumer dames met 2-0 gewonnen, een goede prestatie wetende dat we hier eerder niet in waren geslaagd. Oké, dit geeft vertrouwen voor de volgende wedstrijd. Tegen het strijdvaardige Bakhuizen was het in het begin even zoeken, maar ook bij de Arumer dames gingen de mouwen omhoog, wat resulteerde in een ruime 4-0 overwinning. Tot slot van de avond tegen organiserende vereniging Easterlittens, die naast ONS nog kans maakte om kampioen te worden. Arum speelde goed, mooie combinaties, plezier spatte ervan af! Uiteindelijke mooie 2-0 overwinning. Met de complimenten van de scheidsrechters wisten we alle wedstrijden te winnen, waardoor Arum VR2 op een mooie 2e plek is geëindigd, daarbij is VR1 uiteindelijk 4e geworden.
De doelpunten makers waren: Anne (3), Marith, Elise, Femmy (2) en Jildau, waarbij we deze avond geen doelpunt tegen hebben gekregen door goed keeperswerk van Naomi, waar ook de verdediging met Jasmijn, Jildau en Geanne het de tegenstanders wel heel lastig maakte om te scoren.
Een geslaagde en zeker ook gezellige laatste voetbalavond, waar Easterlittens voor alle teams de nazit met een dj en draaiend rad had georganiseerd.

Komende woensdagavond zal ter afsluiting seizoen de laatste trainingsavond plaats vinden.

29 mei 2023