Arum kansloos tegen NOK

Dat Arum een zwaar programma had aan het begin van de competitie was wel bekend, maar dat er na drie wedstrijden maar één punt is gehaald is toch wel teleurstellend. Ook tegen NOK wilde het niet lukken.

Arum startte deze wedstrijd weer in de 4-3-3 formatie, omdat de omschakeling van 4-4-2 naar 4-3-3 in de vorige wedstrijd tegen HJSC een verbetering was. Maar helaas was het NOK dat de hele eerste helft de controle had, veel makkelijker voetbalde en dan ook terecht met 2-0 voor stond bij de rust. Arum wist hier nauwelijks iets tegenover te zetten.

Na de rust kwam Arum wel iets beter en vooral feller voor de dag, maar het bleef te weinig om een resultaat te halen. De hele ongelukkige 3-0 die via twee Arumer hoofden in het eigen doel belandde was dan ook niet eens onverdiend te noemen. Nadat een speler van NOK zijn tweede gele kaart kreeg wist Arum nog wel twee kansjes te creëren, maar deze werden niet benut.

Wil Arum dit seizoen nog een rol van betekenis spelen dan moeten de punten nu bijna wel gaan komen. De volgende kans in aankomende zaterdag in Arum tegen RKO. Aanvang: 14.45 uur

9 oktober 2023