Arum thuis tegen Rutten Komt Op!

Arum was vorige week kansloos tegen N.O.K.! Ik citeer de verslagever van vorige week: “Dat Arum een zwaar programma had aan het begin van de competitie was wel bekend, maar dat er na drie wedstrijden maar één punt is gehaald is toch wel teleurstellend”.
En als je de stand erbij pakt dan vinden we Arum terug op een elfde plek…
Waren de verwachtingen te hoog? Of is het vorm? Is er nog geen balans in het team?
Trainer Hein Frietema omschreef vorige week als volgt: “Wat de wedstrijd betreft was het de jongens tegen de mannen”.
Het mooie van voetbal is echter dat de week erop weer een kans ligt om je te herstellen en vertrouwen op te doen. En dat kan dan zaterdag tegen RKO uit Rutten (uit de polder)
Rutten Komt Op! Zoals de afkorting betekent speelde vorig seizoen nog zondag 3e klasse. En is dus voor Arum een compleet onbekende tegenstander. RKO staat keurig op de vierde plek in de tussenstand!
Dus zaterdag “nieuwe ronde nieuwe prijzen”. We zullen het beleven om 14.45 uur. En kunnen we vertrouwen opdoen voor de derby die in Witmarsum op 28 oktober (21 oktober is Arum 1 vrij) a.s. wordt gespeeld. Vooraf speelt It Tredde tegen Scharnegoutum 3 om 12.25 uur

Een minuut stilte.
Voor aanvang van de wedstrijd van Arum 1 zal er een minuut stilte worden gehouden ter nagedachtenis aan Carlo van den Heuvel. Hij was vanaf 1984 tot 1994 maar liefst 10 jaar bestuurslid van de v.v. Arum. Was zeer betrokken bij het introduceren van het Meisjes/Dames voetbal binnen de club. En ook bij de “geboorte” van het Clubblad. Hij overleed op 1 juni j.l. op 74 jarige leeftijd.

11 oktober 2023