3e Ster voor BT!

Het is een cliché; natuurlijk is voetbal een teamsport. En kan een spits niet scoren zonder de rest van het team. Toch is het mooi dat je aanvallers in je team hebt die regelmatig scoren. Hoewel hij er na eigen zeggen dit seizoen al meer had moeten maken; scoorde Bauke Tjalle Anema, voor de meesten BT, volgens de “Voetbal Nederland” site afgelopen zaterdag tegen UDIROS zijn tweede van dit seizoen en maar liefst zijn 75e doelpunt voor Arum 1. De aan de bal snelste aanvaller (zie karakteristieke foto’s hieronder) van de gehele 5e klasse A is bij de v.v. Arum alweer bezig aan zijn 10e seizoen.

Zijn eerste competitiedoelpunt scoorde de inmiddels 25-jarige Bauke Tjalle op 25 april 2015 in de wedstrijd tussen Arum en Ens SV.
Fan herte BT, met dit resultaat!

Een overzicht van hoeveel doelpunten Bauke Tjalle gescoord heeft en tegen welke club kunt u vinden op www.voetbalnoord.nl. Voetbalnederland clubnieuws (voetbalnoord.nl)

BT scoorde de 75 goals tegen 35 verschillende clubs.

5 november 2023